f

qitu ja qet shkrimin qe ta qoj edhe save okej tane me postu qet tani sen sposton kjo del e bloger mas 2-3 dite tu rritet kliku ahaa okej pra

Sunday, May 6, 2012

Disa përkthime nga gjuha e femrave

Po = Jo (varësisht nga situata)

Jo = Po (varësisht nga situata)

Ndoshta = Jo

Më vjen keq = Ti do të pendohesh

Na duhet = Unë dua

Është vendimi yt = Vendimin e duhur duhet ta kesh tashmë të qartë

Bën si të duash = Do të paguash për këtë më vonë

Duhet të bisedojmë = Unë duhet të ankohem

Nuk jam e mërzitur = Sigurisht që jam e mërzitur, trap!

Je aq burrëror = Duhet të rruhesh dhe të vjen era djersë

Je shumë i vëmendshëm sonte = A mendon për diçka tjetër pos seksit?

Kjo kuzhinë është e papërshtatshme = Dua shtëpi të re!

A më do? = Do të kërkoj të më blesh diçka të shtrenjtë

Sa më do? = Kam bërë diçka që nuk do ta pëlqesh

A jam e trashë? = Më thuaj që jam e bukur!

Duhet të jesh më komunikues = Vetëm pajtohu me atë që them unë

Mu duk se e dëgjova beben = Çohu nga krevati dhe shko vëre në gjumë