f

qitu ja qet shkrimin qe ta qoj edhe save okej tane me postu qet tani sen sposton kjo del e bloger mas 2-3 dite tu rritet kliku ahaa okej pra

Sunday, August 12, 2012

Bolt s’ka dyshime: Ronaldo më i mirë se Messi (Video)



Sprinteri nga Xhamajka, Usain Bolt, një prej yjeve më të mëdha i Lojërave Olimpike verore ‘Londra 2012’ mendon se Cristiano Ronaldo është futbollist më i mirë se Lionel Messi.
Ronaldo dhe Messi janë vazhdimisht temë e debateve se cili ka primatin e futbollistit më të mirë në glob.
Bolt mendon se ky epitet i takon yllit të Real Madridit. “Pa dyshim, Cristiano është më i mirë se Messi. Është futbollist më i kompletuar. Po ashtu, Cristiano është argëtues dhe personalitet i madh”, deklaroi Bolt, fitues i tre medaljeve të arta në Londër, për të përditshmen sportive spanjolle Marca.